Regulamin
REGULAMIN KLUBU DZIECIĘCEGO ALL MY CHILDREN
zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Nieborowskiej 10
§1
Siedziba i działalność
Siedziba Klubu dziecięcego All my children zlokalizowana jest w (80 -314) Gdańsku przy ul. Nieborowskiej 10. Właścicielem Klubu dziecięcego jest Dorota Stróżyńska, prowadząca samodzielną działalność gospodarczą pod nazwą: AMC Dorota Stróżyńska, ul. Nieborowska 10, 80-314 Gdańsk.
§2
Warunki przyjęcia dziecka
- Klub dziecięcy prowadzi działalność opiekuńczo-wychowawczą dla dzieci w wieku 1 -3 lat.
- Podstawą przyjęcia dziecka do klubu jest:
- podpisanie umowy cywilno-prawnej
- wypełnienie „Karty zgłoszenia dziecka do klubu dziecięcego AMC”
- wpłacenie wpisowego oraz terminowe wpłacanie czesnego
- dostarczenie zaświadczenie o przebytych szczepieniach dziecka
§3
Zapisy
- Zapisy do klubu prowadzone są przez cały rok.
- Usługi świadczone w klubie są odpłatne.
- Opłata wpisowa jest należnością za jedno dziecko i jest wpłacana w pierwszym miesiącu trwania umowy. Jest to jednorazowa, bezzwrotna opłata uiszczana w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, przeznaczona na potrzeby funkcjonowania dziecka w klubie (pomoce dydaktyczne, itp.) oraz ubezpieczenie dziecka od NNW.
§4
Opłaty
- Opłata stała (czesne) jest płatna do 5- tego każdego miesiąca przelewem na konto klubu zamieszczone w umowie.
- Opłata rezerwacyjna zaliczana na poczet czesnego za pierwszy miesiąc pobytu dziecka w klubie, płatna w ciągu 7 dni od daty złożenia w klubie „Karty zgłoszenia dziecka do klubu AMC”
- Opłata za wyżywienie, podlegająca zwrotowi na warunkach określonych w umowie-cywilno-prawnej.
- W przypadku dokonania płatności przelewem bankowym za datę zapłaty uważa się datę wpływu na rachunek banku wskazanego w umowie cywilno-prawnej.
§5
Wyżywienie
- Klub dziecięcy zapewnia możliwość wykupienia posiłków dostarczanych przez firmę cateringową, która dostosowuje kaloryczność posiłków do obowiązujących przepisów.
- Wszystkie dzieci korzystają z czterech posiłków dziennie: śniadanie, drugie śniadanie, obiad i podwieczorek.
- Koszt wyżywienia pokrywają rodzice/opiekunowie dziecka. Odpłatność za catering jest uiszczana z góry w danym miesiącu.
- W przypadku nieobecności dziecka i zgłoszeniu tego faktu klubowi do godziny 7:30, klub dokona zwrot kosztów niewykorzystanych posiłków w następnym miesiącu.
§6
Zdrowie dzieci
- Rodzice/opiekunowie prawni mają obowiązek przyprowadzać dziecko zdrowe. Dziecko chore nie będzie przyjmowane do klubu.
- O ewentualnej chorobie lub złym samopoczuciu dziecka w czasie pobytu dziecka w klubie rodzic/opiekun prawny zostanie natychmiast powiadomiony i ma obowiązek odebrać dziecko w przeciągu 90 minut od poinformowaniu o tym fakcie przez personel placówki.
- Personel klubu nie podaje dzieciom lekarstw.
§7
Warunki pobytu
- Klub jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00. W dniach ustawowo wolne od pracy klub jest nieczynny. W Wigilię Bożego Narodzenia i Sylwester klub jest nieczynny. W okresie przedłużonych weekendów klub zastrzega sobie możliwość zamknięcia placówki.
- Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do przyprowadzania i odbierania dziecka osobiście lub za pośrednictwem osób upoważnionych w formie pisemnej.
- Upoważnienie musi zawierać, imię i nazwisko osoby upoważnionej, nr dokumentu tożsamości oraz podpis rodzica/opiekuna i osoby upoważnionej do odbioru. Rodzic składa taki dokument u opiekuna, osoba upoważniona(musi być pełnoletnia) zobowiązana jest przy odbiorze dziecka okazać dokument tożsamości osoby, rodzice/opiekunowie prawni przejmują pełną odpowiedzialność prawną za bezpieczeństwo dziecka odbieranego przez upoważnioną przez siebie osobę.
- Nie ma możliwości telefonicznego wskazania opiekuna odbierającego dziecko z klubu.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za niemożność nawiązania kontaktu z Rodzicami/opiekunami prawnymi z przyczyn leżących po stronie rodziców.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za zatajenie istotnych informacji dotyczących rozwoju i zdrowia dziecka oraz ujemne następstwa zatajenia takich informacji przez rodziców/opiekunów prawnych, które mogą mieć wpływ na zagrożenie stanu zdrowia i życia dziecka jak i innych dzieci podczas pobytu z klubie.
Zatajenie przez rodziców/opiekunów prawnych powyższych informacji wyłącza winę klubu i w nadzorze i opieką nad dzieckiem.
- Rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są do informowania klubu o każdym przypadku nieobecności dziecka.
§8
Odbieranie dzieci
- Do odebrania dziecka są upoważnione jedynie osoby wskazane w „Karcie zgłoszenia dziecka do klubu AMC” wypełnionej i podpisanej przez rodziców/opiekunów prawnych po okazaniu dowodu tożsamości.
- Inne osoby mogą odbierać dziecko z klubu po okazaniu pisemnego upoważnienia (upoważnienie musi zawierać, imię i nazwisko osoby upoważnionej, nr dokumentu tożsamości oraz podpis rodzica i osoby upoważnionej do odbioru, rodzic składa taki dokument u opiekuna, osoba upoważniona (musi być pełnoletnia) zobowiązana jest przy odbiorze dziecka okazać dokument tożsamości, rodzice/opiekunowie prawni przejmują pełną odpowiedzialność prawną za bezpieczeństwo dziecka odbieranego przez upoważnioną przez siebie osobę.
- Nie ma możliwości telefonicznego wskazania opiekuna odbierającego dziecko z klubu.
- W przypadku, gdy dziecko nie zostanie odebrane po upływie czasu pracy klubu, opiekun zobowiązany jest powiadomić telefonicznie rodziców/opiekunów o zaistniałym fakcie. W przypadku braku kontaktu z rodzicami/opiekunami (pod wskazanymi „W karcie zgłoszeniowej” numerami telefonów), opiekun oczekuje z dzieckiem w klubie 1 godzinę.
- Po upływie tego czasu opiekun powiadamia policję o niemożliwości skontaktowania się z rodzicami/opiekunami prawnymi.
- Pozostawienie dziecka w placówce po godzinach jej funkcjonowania wiąże się z dodatkowym kosztem dla rodzica/opiekuna prawnego – 50zł/godzinę pobytu
- Wniosek rodziców dotyczący zakazu odbierania dziecka przez jednego z rodziców musi być poświadczony przez przedłożenie stosowanego orzeczenia Sądu.
§9
Obowiązki klubu
- Klub zapewnia dziecku:
- fachową opiekę opiekuńczą i wychowawczą
- bezpieczeństwo w czasie organizowanych zajęć
- opiekę wykwalifikowanej kadry dbającej o bezpieczeństwo, prawidłowy rozwój, dobre samopoczucie i higienę
- zajęcia edukacyjno – wychowawczo – ogólnorozwojowe
- współpracę z rodzicami
- W ramach wpisowego klub gwarantuje ubezpieczenie dziecka od NNW oraz pomoce dydaktyczne, edukacyjne i plastyczne.
- Klub zobowiązuje się do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa.
- Klub oświadcza, że wyposażenie placówki spełnia standardy bezpieczeństwa i higieny oraz posiada niezbędne zezwolenia i atesty.
§10
Prawa rodziców/opiekunów
Rodzice/mają prawo do:
- rzetelnej informacji o dziecku, jego rozwoju i zachowaniu w grupie,
- pomocy klubu w rozwiązywaniu problemów wychowawczych,
- konsultacji indywidualnych
- uczestniczenia w uroczystościach i imprezach okolicznościowych z udziałem dzieci i najbliższych członków rodziny
§11
Obowiązki rodziców/opiekunów
- Rodzice/opiekunowie dziecka mają obowiązek:
- Udzielania pełnej informacji o sytuacji zdrowotnej dziecka, mającej wpływ na jego bezpieczeństwo i prawidłowe funkcjonowanie w klubie
- Punktualnego przyprowadzania i odbierania dziecka
- Terminowo uiszczać opłaty
- Odebrania dziecka z klubu w przypadku zgłoszenia choroby dziecka
- Zabrania się przynoszenia do klubu:
- ostrych i niebezpiecznych przedmiotów
- zabawek składających się z małych elementów, które mogą zostać połknięte przez dziecko
§12
Postanowienia końcowe
- Klub zastrzega sobie prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy w przypadku:
- Braku opłaty za świadczone usługi za 2 pełne okresy rozliczeniowe
- Gdy zachowanie dziecka uniemożliwia pracę opiekunom lub stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa innych dzieci
- Gdy nastąpi brak współpracy pomiędzy opiekunami, a rodzicami/opiekunami dziecka w kwestii rozwiązywania problemów powstałych w procesie edukacji i wychowania dziecka
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie ma zastosowanie statut klubu oraz przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 04.02.2011 roku o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. Nr 45, poz. 235).
- Klub dziecięcy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.